Friday, 26 August 2011

Nadrág

Ma mikor fürdéshez készülődtem, realizáltam, hogy mintha kicsit bő lenne rám a 36-os farmergatyám. Hirtelen ötlettől vezérelve szegény 16 éves nagyfiamról (20-as BMI) lerángattam a 32-es famerját, hogy csak úgy viccből felpróbáljam. Pont jó :-o



Most mit mondjak? Meg voltam győződve, hogy a 36-os méretnél nem fog kisebb kelleni, és ezzel rendben is voltam, hiszen az egy teljesen jó méret, pláne, ha arra gondolok, amikor amerikából meg angliából kellett rendelnem nadrágot magamra....68-as méretben....erre most a 32-es nadrág kényelmes. Őrület.



Annak idején már otthon is csak a spéci üzletekben tudtunk nekem ruhát venni, persze ötszörös áron, emlékszem tizenötezer forint volt a farmernadrágom már 8-10 évvel ezelőtt is....most meg besétálok a legprimitívebb üzletbe, és 5-10 euróért még válogathatok is. Hihetetlenül jó érzés bele tartozni a dobozba. vagy inkább benne lenni a konfekció-dobozban. Aki sosem esett onnan ki,az nem tudhatja milyen érzés, mikor szánakozva végigméri az embert az eladó, és megkérdezi " - Magára való?" Egyszerre van tele a hangja a szörnyűlködéssel, a döbbenettel, a megvetéssel, de ott van benne halványan a reménytelen szánalom és a lehelletnyi undor is. A kövér életemnek biztosan az egyik legsötétebb oldala volt ez. De vége van, és én örülök neki. Nagyon.

1 comment:

  1. ...hogy mennyire igaz... csak olyan fogja fel aki a "dobozon" kívül van.

    ReplyDelete