Wednesday 10 August 2011

400 kalóriából - tovább







A 400 kalória az pont jó. Ahhoz elég, hogy jóllakjunk, ahhoz nem túl sok, hogy kizárjon más, akár főétkezést a napunkból, és ahhoz nem kevés, hogy becsapva érezzük magunkat, mint mondjuk egy doboz joghurt ebédként vagy vacsoraként történő besorolásakor.



Íme háromféle variáció, amelyeket ajánlok:









Csirkemell, sajtos-lilahagymás salátával



Semmi extra, olaj nélkül megsütni a csirkemellet, a salátához a hozzávalókat összekeverni, és kész. Nagyon dekoratív étel, a kukorica sárga színe és a lilahagyma miatt különösen színes. Én cheddar sajttal készítettem, de bármilyen sajttal megállja a helyét (400 kalória/10 deka értékkel számoltam)



csirkemell







20dk 220



sajt5kocka/15mm









2 dkg 80



lilahagyma







5dkg 20



paradicsom







8 dkg 17.6



csem.hagym.







3 dkg 12



kukorica







2dkg 26



iceberg saláta









5dkg 10



lollo rosso saláta









5dkg 10

































395.6











Alaszkai haddock filé, panírozva, sütőben sütve, (késztermék), zöldsalátával,céklával, párolt zöldségekkel






A halat valamelyik multiban veszem, mindenhol kapható, rá van írva a dobozra a kalóriaérték. Hozzáadott olaj nélkül, jénai tálban, légkeveréses sütőben, 200 fokon sütöm, én speciel 40 percig, mert szeretem, ha ropogós. A salátáról és a köretekről nincs mit mondanom. A párolt zöldek olaj nélkül, párolóedényben készültek.



alaskai haddock 25 dkg 240
kelbimbó 5 dkg 24.5
zöldborsó 5dkg 40
cékla 5dkg 15.5






koktél paradicsom 8dkg 17.6
kaliforniai paprika 5 dkg 11
csem.hagyma 5 dkg 20
iceberg saláta 10 dkg 20
kígyóuborka 5 dkg 6
















394.6








Fahéjas-almás csirkemell, párolt kelbimbóval és sárgarépával.




Az almát megpucoltam, felkockáztam, párolóedénybe dobtam, vastagon megszórtam a fahéjjal, majd a serpenyőben olaj nélkül megpirított csirkemell szeletekre dobtam, egészen kevés mozzarella sajtot szórtam a tetjére, és sütőben összeolvasztottam kicsit az egészet. A párolt zöldek természetesen lehetnek mások is, én speciel ezeket szeretem. A kukoricával és a borsóval vigyázni kell, elég magas a kalóriértékük.



csirkemell 12dkg 132
alma 10 dkg 30
mozzarella 3 dkg 87
sárgarépa 15 dkg 52.5
kelbimbó 20 dkg 98










399.5






No comments: