Thursday 2 July 2020

Bicikli-saga folytatás

Valamelyik bringás oldalon azt olvastam, hogy Írországban a bicikli az új wcpapír. Extrém módon hiánycikk lett minden bicikli és tartozék is. Elképesztő, milyen köröket írtunk le. Szegény Tomit kértem, meg, hogy idefelé jövet ugorjon be a Limerick-i Halfordsba, mert az internet szerint ott lehetett kapni kereket, de persze esti fény volt, nem kerék. Gyakorlatilag kiröhögték, hogy nincs semmi, felejtse el. Feltúrtam a netet, az apróhirdetős oldalakat, mire nagy nehezen....tőlünk 150 km-re időben le tudtam csapni egy kerék-szettre.

Igaz, ehhez új láncot is kellett vennem, mert ezen 10 sebességes kazetta volt szerelve, nekem meg nyolcas volt a régi keréken. És igaz, a gumi hulladék volt rajta, DE....de megcsináltam mindent. Láncot leszedtem, újat felraktam, a régi kerekeimről leszedtem a gumikat, felraktam az új kerekekre....fékeket beállítottam, és tádámm....most van egy gyakolatilag full felújított bicikli, könnyített alumínum lánckerékkel, új lánccal, új csavarokkal, Mavic Aksium könnyű kerekekkel, zsír új gumival....egyébként urva jó, suhan mint az álom. Mondjuk ennyi pénzért, amennyibe van már, nyugodtan suhanhat is :)

Most már csak az kell, hogy ne haljak meg az utakon. LOL.

6 comments:

Tomi said...

Miért lett hiánycikk? Amazon nem segít?

Alan said...

Mert a bezárás miatt mindenki elkezdett tekerni :) Amazonon se könnyű elérhető cuccokat találni, de egyébként a lánckereket, a csavarokat, és az azt leszedő szerszámot onnan rendeltem. Németországból :)

Agyrágóbogár said...

Úgy néz ki ez Európa szintű...Spanyolország, 4 hete próbálok bicikliket venni, de csak borzalmasan gyatra vagy borzalmasan drága biciklik vannak. Romániában is kerestem, nincs. Lengyelországban is beszéltem egy céggel, ott sincs.

Alan said...

Húha, akkor bizony nemzetközi a helyzet! Remélem sikerül megoldanod!

Lazac said...

Itt van bringa, küldhettem volna :D:D:D
Most már klotyó papír is van.:)
És lécci ne viccelj ezzel! Mármint a halállal...

Alan said...

LOL Na ja. Igenis, értettem. Nincs vicc :)