Friday 26 June 2020

Újabb bringa-story

Áldás volt a jó idő pár hete, viszont az elmúlt napokban kifejezetten esős, csúnya idő volt, amikoris nem lehet odakint bringázni. Sajnos. De szerencsére pár napja megfordult a dolog, és megint jó idő van. Örültem neki, tekintve, hogy el kellett vinni a kocsit a szerelőhöz, mert idegesítő nyikorgás jött néha a kerék felől, és nem sikerült rájönnöm, mi lehet....namost a szerelő 5 km-re van, tehát bringával kell menni-jönni, és azért esőben az nem annyira vicces.

A kocsi még aznap kész is lett, valamelyik fékbetét mozdult el, ennyi volt a gond, a szerelő helyrerakta, átnézte, megtisztította. Bringára is pattantam, és elgurultam ért. Mikor hazaértem, kiszedtem a biciklit a kocsiból, és arrébb toltam, mikor érzékeltem, hogy mintha fogná a fék a kereket. Jobban megnézve döbbenten vettem észre, hogy nyolcas van a kerékben. Ami azért hihetetlen, mert két balesetem is volt vele, de a kerék mindig egyenes maradt.

Persze körbementem a srácok között, véletlenül valaki nem zakózott egy embereset a bringával, de senki. És akkor jobban megnztem ...és tádámm....kiszakadt a küllő, de úgy, hogy kitépett egy darabot a felniből is : - O 

Hát mit mondjak...nem vagyok boldog tőle. Most vehetek új kereket, és persze megint kell két újabb szerszám, hogy a kazettát át tudjam rakni, ami gyakorlatlag ugyebár új ezen a mostani keréken. Juhéj újabb 100 euró....az idei szezonban akkor már 400 eurónál tartok, ami a bringa új árának majdnem a fele.

Persze azért ez sem olyan egyszerű...a hozzánk közel eső üzletben ugyanis nincs, de Limerickben találtam, úgyhogy Tomit kértem meg, hogyha úgyis jön holnap, ugorjon be a boltba, és vegye meg nekem. Közben az idő gyönyörű, és mehettem volna ma is valamerre...dehát ez van.

Egyébként horror-sztori...tőlünk nem messze egy 10 éves kisfiút gázoltak halálra...biciklivel. Nem tudok erre mit mondani. Nagyon utálom azokat az autósokat, akik nem veszik emberszámba az úton haladó bringásokat :-(

4 comments:

Ridita said...

Aggódom érted! Olyan sok bringás baleset történik nálatok, hogy talán bölcsebb lenne más mozgás formát találni.

Alan said...

Igen, én is billegek még mindig, hogy mit kéne csinálni. Talán abbahagyni, nem tudom. Biztos, hogy aggasztó a helyzet.

Lazac said...

Ó, de szomorú ez! :(
Te vigyázz magadra nagyon, ha mégis rászánod meged ismét az országúti bringázásra.

Alan said...

Úgy lesz...csakhátugye az ember vigyáz, aztán mégis megtörténik a baj sokszor. Pont ez a frusztráló ebben, hogy hiába teszel meg mindent, ha a közlekedésben résztvevő másik fél meg szarik rá. :-/