Tuesday 2 June 2020

Vajon van-e

..bármiféle összefüggés abban, hogy pont ma, amikor 3 évvel ezelőtt elütöttek biciklizés közben...szóval pont ma megint volt egy balesetem. A szokásos köreimet róttam, mert ugye kilométerkorlátozás van...és az egyik kereszteződésnél, ahol én balra kanyarodva haladok tovább, előttem egy autó vészfékezett, és irányt váltott, (mert észrevette, hogy az egyenesen haladó szakasz le van zárva, melósok dolgoztak valamin) mivel rádöbbenhetett, hogy nem tud egyenesen tovább menni. A vészfékezés miatt én felkenődtem a kocsi hátuljára, már nem tudtam megállni. Így felcsapódtam a kocsira, majd onnan le a betonra. A jobb combom és a bal mellkasom tompította az ütést, ezek eléggé fájnak, a jobb térdemen egy jókora horzsolás lett. 
A fehér volvo s90 (2017-es) meg sem állt. Az emberek nagyon segítőkészek voltak, összeszedték nekem a széthullott hátsó lámpát és kérdezték jól vagyok-e, minden rendben. Telefonon hívtam Verust, Karival jöttek, és összekanalaztak. Most itthon fekszem, mindkét lábamon jéggel....és azon gondolkodom, vajon van-e összefüggés?
Május hónapban több mint 1300km-t tettem meg, csak ezen a körön, összesen több mint 11ezer km-t rögzítettem a strava-ban az elmúlt évek során. És ahogy a 3 évvel ezelőtti balesetemnél, úgy most is azt gondolom, nem én vagyok a hibás. Ha valaki hirtelen befékez és elém húzza a kocsiját, akkor nincs mit tenni, felkenődök rá. Nem lehet egy tizedmásodperc alatt nullára redukálni a bicikli sebességét. A strava szerint kb 15km/h-s sebességgel csapódtam be a volvóba.
Amúgy jól vagyok, a jobb combom nagyon fáj, ha megmozdítom a lábam, és a mellkasom is szúr ha levegőt veszek, de nem vészes.

Orvoshoz nem megyek, mert covid járvány van. Rendőrségre megint nem megyek, mert nincs kedvem bizonygatni az igazam úgy, hogy se kamerafelvétel, se beismerés nincs, ráadásul a rendszámot sem láttam teljesen csak az első két karaktert....szóval ez most ennyi.

2 comments:

Lazac said...

Ó bzmg! Remélem nem esett komolyabb bajod, és "csak" felületi sérülésid vannak, amik jó eséllyel hamar gyógyulnak. Tegnap én is majdnem ütköztem, de autóval, mert már előzésben voltam, amikor a balfasz, aki előttem ment szintén előzésbe kezdett, bele se nézve a tükörbe. Valahol éreztem, hogy ez fog történni, ezért gyorsan tudtam reagálni, így épp hogy elkerültem az ütközést. De azért, egy bringán ülő sokkal védtelenebb. :(
És az nagyon érdekes, hogy ugyanazon a napon, 3 év eltéréssel! Bakker!

Alan said...

Köszi, ja, én is remélem. Annyi gyökér van az utakon, hogy nagyon oda kell figyelni..