Tuesday 24 January 2012

Arc-más

Időről időre dokumentálni szoktam a tényeket, én már csak ilyen féle vagyok. Ebbe az is beletartozik, hogy készítek fotómontázsokat magamról, ilyen volt-ilyen lett jelleggel. Ennek annakidején az volt a célja, hogy matematikai, objektív módszerekkel, tizedmilliméterekkel bebizonyíthassam magamnak, hogy igen, tényleg kisebb lettem. Ma már nem ez a célja, inkább egyfelől a tűz ébrentartása, másfelől jópofa dolog analizálni a látott képet.

értelemszerűen ezekből a képekből nem sok van, ami azért publikus kategória, nyilván. Bár azt hiszem azon a részén túltettem magam, hogy szégyenlem azt, ahogy kinéztem. Fel kell vállalnom, hiszen én voltam az is, és a személyiségem, az egyéniségem alapja mit sem változott. Ha a homokba dugjuk a fejünk, attól a világ még olyan, amilyen. Szóval a tények tények maradnak, a képek meg képek :D

Íme a két évnyi különbség, arcilag kifejezve:

2 comments:

Lazac said...

Jól van, ezt most ne olvasd el. :)

Én elfogult vagyok a "mackókkal" szemben. :) SZóval, nekem az az Alan is tetszik, aki voltál. :) Persze tudom, hogy egészség, meg esztétika, meg mindenféle szól a túlsúly ellen, de én szeretem az ilyen macis pasikat is. :):):)

Most meg kifejezetten vitalitással teli vagy. :) Ez is tetszik. :)

Alan said...

Pedig de....:):)

Köszönöm, aranyos vagy. A mackósággal nincs is baj, én viszont már olyan voltam, mint két medve...együtt :-/