Wednesday 28 September 2011

Töltött gomba, kicsit máshogy

Tegnap volt valamilyen fura érzés talált meg, úgy éreztem, unalmas ételeket eszem, jó lenne változtatni. Persze az irányelveim nem változtak semmit sem, de arra gondoltam, kipróbálok valami újat. Valami olyat, amit eddig még nem csináltam. Először valami csirkéset szerettem volna, de aztán bevillant egy ötlet. Töltött gombafej. Nyilván nem májkrémes-tojásos-zsemlemorzsás verzióban :) Hanem light krémsajttal, csemege hagymával, kaliforniai paprikával, friss petrezselyemmel és zsírszegény sajttal.

Sikerült nagyon finomat alkotni, ami egyszerre volt gusztusos, laktató, finom, és tápanyagdús is, hiszen 440 kalória alatt a napi fehérje- és rosttartalomról is gondoskodik. A csökkentett zsírtartalmú sajtkrémbe apróra vágva tettem bele a zöldségeket, majd só, pors, petrezselyem, és ezt a tölteléket pakoltam bele a megtisztított csiperke gombafejekbe. A tetejét diszkréten megszórtam reszelt zsírszegény cheddar-ral. Jénai tálban zsírpapíron, kb. 40 percig sütöttem, 160 fokon, légkeveréses sütőben. Íme a képek, és atápanyagtáblázat:








1 comment:

Anonymous said...

Jóságos ég, de guszta. :)