Saturday 14 April 2012

Életjel és tervek

Nagyon régóta nem írtam. Részben azért, mert elfoglalt voltam, és nem értem rá konkrétan, részben pedig azért, mert töröm a fejem valamin, ami kapcsolatos ezzel az egésszel. Arra gondoltam, hogy létrehozok egy nyilvános helyet az interneten, ahol nagyon tömören és lényegre törően, tényszerűen elmondanám, ki vagyok, és bárkinek, aki igényt tar rá, rendelkezésére bocsájtanám az én egyénileg kialakított (és bizonyítottan működő) diétám részleteit. 1-2 heti konkrét étrenddel, pontos számokkal, arányokkal, leírásokkal, receptekkel, és termék megnevezésekkel. Ezáltal másoknak konkrét iránymutatást ahatnék, és az első 1-2 hét étkezési modelljét is. 

Még a hogyanokkal gondban vagyok, de azt hiszem az anyag nagy része már össze van állítva. Tény, hogy macerás, és sokat kell vele dolgozni, viszont talán így el tudok jutni másokhoz is, akik meríthetnek a tapasztaltaimból....végtére is ez lenne a cél.

8 comments:

Lazac said...

Támogatom az ötletet. :):):) Bár ezt már mondtam....:):):):)

Anonymous said...

KOSZI!!!

Anonymous said...

Alan, gondolkodtam ezen amit irtal..nagyon sok munkatok van ebben az egesz fogyas ugyben ha javasolhatnam neked/mektek (nejed) csinalj egy e-bookot receptes mellkelettel. En megvennem. Ez nem penzsovargas vagy ilyesmi hanem egyszeruen a te szellemi termeked a te munkad es a gyerekeid jovoje is lehet..tudom, most magam ellen beszelek, de neked sem adta ezt senki ingyen. A motivacio reszet mar igyis atadtad nekunk es az a legfontosabb. A "know-how"-ert nem szegyen penzt kerni.

Anonymous said...

Ja es meg valami, mivel tobbnyire ugy latom nem magyar termekekkel dolgoztal menetkozben igy lehet erdemes lenne angolul is az Ir nagykozonseg szamara is elehertove tenni

Alan said...

Maria, nagyon jól esik amit írsz, hazudnék, ha azt mondanám, nem fordult meg a fejemben az ötlet. Mindenestre köszönöm a javaslatot :) Amúgy csináltam egy angol nyelvű blogot is, néhány alap infóval és felajánlottam két hétnyi részletes étrendet bárkinek, aki igényt tart rá....alanzway.blogspot.com

Anonymous said...

Meglesem feltetlen! Es Alan, tudod jol, hogy szinte mindenki aki nagy ebben a szakmaban es sajat tapasztalat alapjan indult neki az mind multimilliomos..Nem azt mondom, hogy szemermetlenul kell csinalni, de ha termeked oszinte, szemelyes nem ugy mint a dietas programok 80%-a akkor igenis jogod van hozza, hogy elvezd a gyumolcseit. Pl magyar pelda Shobert Norbi aki talan picit tulzasba is vitte de akkor is vegigment a tuzesparazson nem csak fotokrol latta..

Anonymous said...

If you need any help with the language (proof reading) I'm more than happy to help you as a former English teacher.

Alan said...

:) Thx anyway :) Egyenlőre nem nagyon olvassák, inkább csak nekem volt -azt hiszem- fontos, hogy fent legyen némi anyag angolul is. Hogy elérhető legyen bárkinek ;-)