Tuesday 9 October 2012

Költözünk

Nem virtuálisan, hanem frankón. Ez annyiban tartozik a blogra, hogy egyrészt nem látszom ki a tennivalókból, így a postolás is kicsit a háttérbe szorul, másrészt ahova költözünk, ott a tulajnéni elmondása szerint sosem volt még vonalas telefon és net, szóval nekünk kell kiépíttetni ezeket. Ez a mostani házunknál is pontosan így történt, és annak idején majd' két hónapig tartott ez a művelet a nemzeti telefontársaságnak.

Nem tudom, hogy ezúttal meddig fognak őrölni Isten malmai, de amíg nettelenek leszünk, addig csak egy-egy alkalommal, ha free wifis helyen vagyunk, vagy barátoknál tudunk netezni, ahova azért nem feltétlenül laptoppal a hóna alatt jár az ember.

Úgyhogy előre is elnézést kérek azoktól, akik rendszeresen látogatják a blogomat, és ígérem, mindent megteszek majd, hogy ez az áldatlan állapot a lehető legrövidebb ideig tartson. A héten elvileg még itt vagyunk, úgyhogy netünk lesz, így tudok reagálni a kommentekre, levelekre, (ha nem is azonnal, mert a folytonos dobozolás-pakolás-szervezés ezerrel folyik), a jövő héttől viszont sajnos átmenetileg, de csökkentett üzemmódban leszek.


11 comments:

Anonymous said...

Ó, Ó, Ó
Nem vagytok irigylésre méltó helyzetben, ezért megbocsátunk :)
Várunk vissza. Már másfél hónapja vagyok alanfüggő, így nagyon várom újra a jelentkezésedet. A nagy kavarodásban nehogy otthagyjatok egy-két gyermeket :) Minden jót, reméljük szebb és jobb lakásban folytathatjátok az életeteket.
Anonymous

Sokszor írtam neked said...

Isten áldjon, legyen szerencsétek! várunk vissza!!! Hála és köszönet mindenért!

Alan said...

Kedves Anonymous,

Zavarba ejtő...köszönöm :) OK, igyekszünk számon tartani azt a sok kölyköt, nem hagyunk el egyet sem...természetesen nagyon várják már ők is a szombatot, fel vannak pörögve, nehéz bírni velük :) Érthető... Bízom benne, hogy hamar megoldjuk a netet. Köszönöm a kommentet!

Alan said...

Nagyon Köszönjük! :)

Lazac said...

Sok sikert az új helyhez. :)Majd szépen leülünk és türelmesen kivárjuk, amíg újra megjelensz :):):)

Alan said...

Köszi :):)

MaManjana said...

Hát mit mondhatnék, kitartás a költözéshez. :-) Várunk vissza.

Alan said...

Köszi :)

Anonymous said...

Szia Alan! Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.A hatásodra,el kezdtem írni,számolni az ételek kalória tartalmát,megtervezem a napi ennivalót. Sokan vagyunk,akik sokszor elbuktunk,de nem adjuk fel. Én 50 kg-tól akarok megszabadulni,46 éves férfi vagyok (130 kg),de szánok rá időt és türelmet. Keresem a mozgási formákat is,vannak dolgok,amik jól működnek,a fekvőtámaszok nem fogyasztanak,de fittebb vagyok és az akaraterőt is növeli.6 hete 2-őt tudtam megcsinálni,ma már 30-at, és mindezt 5X. Kellenek az ilyen sikerélmények is. Óvatosan kocogok is,de nem ettől várom a fogyást. Szerinted az esetemben mennyi az a napi kalória mennyiség,ami hosszú távon tartható,és fogyok mellette? (én napi 1000 kcal-ra gondoltam, a nejem szerint 1200 alá ne menjek.) Köszönöm,hogy megosztottad/megosztod a tapasztalataidat,nagyon inspirál és csak gratulálni tudok! Üdvözöl Tibi

Alan said...

Kedves Tibi,

Free wifis helyről benézve láttam a kommentet, amit köszönök. Óriási, hogy belevágtál, gratulálok az eredményeidhez, csak így tovább! Az ezer kalória nekem kevésnek tűnik, de ha magamra gondolok, tudom, hogy én is ilyen vadul kezdtem (sőt...), szóval megértem, ha igyekszel minél gyorsabb eredményt felmutatni. De mindenképpen a nejednek van igaza, aki 1200-at javasol minimum. Az biztos, hogy ezzel is, és azzal is komoly eredménye lesz, hajrá ! :)

Anonymous said...

Köszönöm a gyors választ és további mielőbbi posztokat! :)
Tibi