Tuesday 27 November 2018

Ketogén diéta, második hét

Újabb héten vagyok túl a ketós izével. Hát az első hét nagy sikere után a második hét nem hozott olyan nagy sikert, minimális fogyást tudtam felmutatni, amiből levontam azt a következtetést, hogy zsíranyagcsere ide, ultra kevés CH oda, azért csak számít a kalóriadeficit is. Mivel szeretném a célom elérni, ezért módosítottam az étrendemen.

A ketogént tovább keményítettem az ultra-intermittent módszerrel, és egyben a kalóriadeficit módszerrel is. Technikailag úgy néz ki a dolog, hogy egyszer eszek egy nap, estefelé, de nem szénhidrátot, 1100 kalória körüli mennyiséget. Esetleg hétvégén kétszer, de akkor sem megyek 1600 fölé.

Így kielégítem a ketót is, a deficitet is, és az intermittent-et is, hiszen 1-23-as arányban tartom az étkezés-nem étkezést. Nem mondom, hogy könnyű, viszont így a fogyás megint megindulni látszik, aminek örülök. Természetesen megy a minimum 3 liter víz, és a vitaminok is tovább. Viszont az edzéseimet visszafogtam. Reggeli 40-60 perc szobabringa az megy, de a súlyzós edzéseket és a taposást ritkítottam, nem kertelek: nem érzek erőt magamban napközben, hogy nekiálljak.

Nyilván ennek energiadeficitre vezethető okai vannak. Amúgy az éhezést továbbra is könnyebben bírom, mint mikor több CH megy be, annyi van, hogy néha bizseregnek az ajkaim, és meg-megszédülök ha hirtelen állok fel, ilyesmi...egyik sem vészes, gondolom az alacsony vércukorszint teszi.

3 comments:

Lazac said...

Uh, hát ez elég keménynek tűnik, de tudom, hogy szeretsz kísérletezni és újabb tapasztalatokat gyűjteni.

Alan said...

Hát igen...nyilván jobban szeretnék vastagon nem foglalkozni azzal, mit mikor és mennyit eszek, és normál súlyúan egyszerűen csak élni az életem...de az talán valamikor egy másik életben :):)

Lazac said...

Ez legyen a mottónk :):)