Saturday 15 June 2013

Még van kapor....

Szerencsére még van kapor, így továbbra is a gomba-répa vonalon haladva ma "csőben sült" módra készítettem ebédet magamnak. A japán diéta adta az alapgondolatot, ami azt mondja, egyél óránként 100 kalóriát, mindegy, hogy mit. Nos, én 100 kalóriányi gombát, répát, kelbimbót pároltam le, majd szintén 100 kalóriából csináltam egy tejfölös kaporszószt, és szintén 100 kalóriából lereszeltem light cheddar-t a tetejére. A gombát a saját levén pároltam meg, sót, őrölt borsot, és petrezselymet adtam hozzá. A kelbimbót és a répaszeleteket párolóedényben puhítottam meg. Ezeket rétegezve egymásra pakoltam a jénaiba. Rá a tejfölös kapormártás (lehelletnyi extraszűz olíván picit megkapattam az apróravágott kaprot, majd kis felvizezett tejfollel felöntöttem, és megforraltam), és a reszelt sajt. Sütőbe vele, és voila'...kész az 500 kalóriás főétel :)

2 comments:

Anonymous said...

De mi az a japán diéta? :)

Sz.

Alan said...

Tudod, amikor azt mondják, egyél meg óránként száz kalóriát. Mindegy mit, de ne legyen több 100 kalóriánál. Lehet egy darab sajt, vagy egy kex...vagy bármi. Ha extrém keveset alszol, és 16 órán át fent vagy, akkor sem eszel max 1600 kalóriát, miközben a testednek folyamatosan küldöd az energiát....:)