Wednesday 21 March 2012

Töltött paprika- light

Ma valahogy megkívántam a zöldségeket. Tény, hogy ezek a típusú növények mostanában ritkábban vendégeskedtek az asztalomon, és lehet, hogy ezért történt, nem tudom. Körbenéztem, mi van itthon, és kitaláltam egy kompozíciót. Fogtam a kis noteszemet és a kis mérlegemet, és legott nekiálltam a dolognak. Jelentem, igen jóra sikerült, kifejezetten ízletes lett az eredmény. A krém alapja Philadelphia extra light sajtkrém, ehhez tettem egy nagyon kevés ultra light majonézt, szintén keveset a kedvenc French mustáromból, pici light tejfölt, majd nagyon apróra vágott póréhagymát, csirkesonkát, és ízesítettem csipetnyi sóval, frissen őrölt feketeborssal, és szárított petrezselyemmel. Összekavartam az egészet, majd egy három részbe vágott édespaprikába kanalaztam. Csipetnyi érett light cheddar sajttal meghintettem, és egy szép kerek paradicsomot is felvágtam mellé.

Könnyű, finom, hangulatos uzsonna lett belőle....Kicsit macerás volt mindent kiszámolni a sok összetevő miatt, de sikerült :) 380 kalória a tányér tartalma. Ha érdekel valakit íme a részletek:

4 comments:

Lazac said...

lelőlek...este van és éhes vagyok....de holnap megcsinálom magamnak rakott krumpli helyett:):):)

Alan said...

:) Én kérek elnézést :-)

Lazac said...

El van nézve :):):)
Kitaláltam magamnak egy másikat, majd megmutatom alkalomadtán. :):)
Cukkini, cottage cheese és paprika....na milyenek a színek? :):):)

Alan said...

Jól hangzik, kíváncsian várom :)