Tuesday 10 August 2021

Nyaralás után

A tegnapi nappal kezdetét vette a hétköznapok sora, kitomboltuk magunkat a nyár folyamán, mind élmény-, mind kalóriaszerzés tekintetében....9 kilóval és számtalan szuper élménnyel gyarapodva magunk mögött hagyjuk 2021 nyarát lassan. Tegnap szűk másfél órát gyúrtam hátul, és kábé most minden pocikám fáj. De a nap süt, a biciklim hívogat....bár nincs itthon magneb6, hogy adjak neki a megnövekedett nyomás elbírására.... szóval lehet, hogy megyek pár kört vele. - frissítés: mentem. 54km-t, és nagyon jól esett! Az átlagsebességem sem volt annyira rossz, 24,1, és a bringáscuccaim is felfértek rá, juhéj :)

Egy ideig filóztam, hogy ketózzak-e visszanyerendő a nyaralás előtti súlyom, de aztán végül a sima zöldség-gümölcs-fehérje diéta mellett döntöttem, kalóriaszámolással persze. És jó sok folyadékkal, meg kávéval :) Megjegyezni kívánom, hogy a gin is folyadéknak számít, depláne a nullkalóriás tonikkal ;-)

A családdal 10 napot töltöttünk West Corkban....pont a hihetetlenül meleg hőhullám közepén, egy kellemes kis házikóban, aminek szerencsére volt egy kis saját óceánpartja is, így akkor is tudtunk strandolni, amikor minden beach zsúfolásig volt tömve a környéken. Sajnos a lobster-roll kimaradt, egyszerűen nem találtunk sehol olyan bódét, ahol lehetett volna kapni, talán majd máskor összejön. Amúgy önellátók voltunk, reggelire frittata-t ettünk frissen sütött zsömlékkel, és gyümölcslevekkel, általában napközben csak ezt-azt, és vacsira csináltunk vagy valamilyen tésztát, vagy oldalast, vagy hot dogot....ilyesmiket.

Írország ezen csücske nagyon vad, nagyon szép, és nagyon gyéren ellátott infrastruktúra szempontjából...30-40 km-t kell autózni tankolni vagy vásárolni. Viszont páratlanul szép helyek vannak, akármerre indul is az ember. Voltunk túrázni, strandolni, autóval kirándulni is, nagyon jó kis 10 nap volt. Utána még volt egy hetünk kipihenni a nyaralást, Verussal elszaladtunk Belfast mellé egy éjszakára, hogy kettesben is legyünk kicsit....és ez is fantasztikusan sikerült. No, itt már nem volt az a fülledt hőség, mint délen, de voltak pillanatok, amikor azért tudtunk szabadtéren is létezni.

Most kábé 40 nap diéta jön, meg gyúrogatás, mert szeptember végén megint lesz 4 nap OFF....aztán majd újra, egész karácsonyig...így van ez. Tulajdonképpen a mi fajtánknak az élete ebből áll: lazítás, majd harc megint...hogy lazíthassunk, hogy aztán megint jöhessen a küzdelem....forog a kerék, ahogy szoktam volt mondani :)

4 comments:

Agyrágóbogár said...

Olyan szuper helyeken voltatok, hogy még a látvány is hízlal :D

Alan said...

Ugye? :) Köszi, sajnos a képek sosem adják vissza, élőben milyen :)

Lazac said...

Ezek is mennyire jó képek! V-nál is már megcsodáltam napról napra, de ezek is csudaklasszak! Tudod Te jól mit kell csinálni és nem csak fejben van meg, meg is teszed. ♥