Monday 4 July 2022

Július

Szokatan az elmúlt évek távlatában, hogy ennyire hideg legyen a nyár. Nem is tudom, volt-e olyan aktív évem, mikor júliusi időszakban 8-10 napig nem tudtam elmenni tekerni. Mondjuk igazából ma sem volt nagy kedvem, de egyrészt ha kicsi esély is van rá, hogy megúszom eső nélkül, akkor már isztergálja a cőröm, hogy menni kéne, másrészt a Pongrác is panaszkodott, hogy rég nem volt sehol :D:D:D:D Úgyhogy gondoltam akkor elviszem őt ide a Loughmore-i pihenőbe, hamár a legutóbbo Holycross-i fotói bennragadtak az összetört telefonomban...

Amúgy tök jó új élményen vagyunk túl: Csatlakoztam pár éve egy csoporthoz a facebook-on....ahol külföldön (és belföldön) élő magyarok egymásnak ingyenesen szállást ajánlanak fel. Sokan vagyunk, akik szeretünk utazni, és sokszor irreálisan sokba kerülnek a szálláshelyek, és nem kevés olyan magyar ember él mindenfelé, ahol van hely másoknak aludni/tisztálkodni/stb. és örömmel ajánlják fel. Ez egy nagyon jó csoport, nagyon sok sztori van, amikor barátságok születnek, vagy egy nem várt dolog miatt valakinek/valakiknek elúszni látszik az utazás, de a csoport segítségével mégis megvalósul. Naszóval most a hétvégén történt, hogy jött hozzánk 2 vendég, akik Írországi körútjuk ezen szakaszán nálunk aludtak. És így megismertünk két szuperjófej csajt, akikkel késő estig dumáltunk, jókat ettünk-ittunk, és nagyszerűen éreztük magunkat mi is velük, (és azt mondták ők is velünk :) )

Két hét múlva indulunk nyaralni, 5 percenként riogat mindenki a jelenlegi káosszal ami a reptereken van...(Mellesleg a vendégeink is ultra horror történetet meséltek arról, hogy mik történtek az ő járataikkal....)...úgyhogy az Isten tudja, hogy fog alakulni, mindenesetre mi elindulunk, aztán reménykedünk, hogy minden rendben lesz. Szerencsére legalább nem Dublinból megy a gép, így talán van esély arra, hogy minden okés lesz.

Addig még jó lenne Marcival a tengerparti bicikliutat öszehozni....már csak a Pongi miatt is :):)

3 comments:

Agyrágóbogár said...

Spanyolországban hozzánk jöhettek :D (hamarosan meglesz a vendégszoba és a nagyszobát is gatyába rázzuk!)

Lazac said...

Hozzám is jöhettek, de erről már többször beszéltünk. :):)Lehetne Pongis kép a Dunával. :):)

Alan said...

Aranyosak vagytok, köszi szépen :):) Természetesen Ti is hozzánk bármikor :):)