Friday 8 January 2021

Kényszerszünet

Egyrészt végülis nem csak a jó dolgokat írom ide le, másrészt kényszerűségből úgyis itt ülök, szóval miért ne...meséljem el, hogy megint beállt a derekam. Lehet, én voltam a hülye, mert már negyedikén is fájdogált, és talán nem vettem elég komolyan, nem tudom. Mindenesetre ma konkrétan beállt, alig bírtam felkecmeregni a szobabiciklire. 

A tusolás sem volt egyszerű, sőt a szimpla helyváltoztatás sem az. Végülis valahol ez része az életemnek, hogy időnként elkap, és gondolom jelentős szerepe van benne annak is, hogy életem nagy részét óriási túlsúllyal éltem le. Szóval ez van. Kényszerpihenő.

Direkt nem eveztem már napok óta, pont azért mert általában a derekamat viseli meg a legjobban az evezőpad....és súlyzós edzésből is direkt felkart csináltam tegnapelőtt, tegnap meg már nem is edztem, csak a kardiózás maradt a szobabiciklivel, de mára már az is kész tortúra lett. Amúgy sikerült ha igaz, az ebay-ről levadásznom egy nyerget, ami szerintem jó lesz rá, hamár a gyártó közölte, hogy jabocs, nincs. Ennek az angol palinak volt, de külön meg kellett vele állapodnom, hogy postázza át ide, mert alapból nem volt kipostázás...úgyhogy juhéj, 45€-ért vettem egy használt pro-form nyerget, amiről a képek alapján úgy vélem, paszolni fog a szobabiciklimre.

Kénytelen leszek egy gyógyszerkúrát beiktatni, ami valószínűleg ibuprofen lesz vagy paracetamol, ugyanis a ketodex és a diclofenac készleteinkből kifogytunk, 2020-ban ugyanis nem jártunk külföldön, nem tudtuk pótolni. De sebaj, majd idén megtesszük, remélhetőleg idén már el fogunk tudni menni nyaralni. 

Remélhetőleg a hétvégén javulok majd, és hétfőtől mehet tovább az edzés, utálnám ha nem így lenne.

****

update: rosszabb lett a helyzet, kizárólag ágyban tudom elviselni magam :-( utálom. Az én Életkém viszont szeretettel ellát, hoz  fel nekem finom kávét meg étel-italt, és a gyerekek is sűrűn kérdezgetik, hogy kell-e valami. 

Hát ez van, várom hogy jobb legyen....

5 comments:

Lazac said...

Jaj, hát most én írom azt, hogy abszolút átérzem. :(
Ez egy nagyon car helyzet, küzdöttem vele én is 2 hétig az elmúlt időszakban. Előnye az, hogy nappal is lehet csillagokat látni.:)
Küldenék Ketodexet, de mikor ér oda? Ha kell akkor írj és intézem. Javuljál, ez az a fajta baj, amit sajnos ki kell várni, én sem bírtam volna ki fájdalomcsillapítók nélkül.

Tomi said...

Jobbulást. :)

Alan said...

igen, emlegettünk Verussal pont...meg azt dumáltuk, hogy szinte minden ismerősünknek volt már olyan az életében, hogy beáll a dereka úgy hogy tényleg csak feküdni tud. Mantrázom magamban hogy türelem, jobb lesz...nem tudok mást tenni. Verus előhalászott még egy fél levél voltarent, amit még Marbellán vettünk, azt megfelelő áhítattal -mint ostyát a misén- fogyasztom :) Köszi a jókivit.

Unknown said...

Nekem az Inno-Rheuma Forte krém szokott segíteni a pihenés túl. Ha jobban leszel, érdemes lenne a jógát és a gerinctornát is beiktatása, lehet, hogy több haszna lenne, mint a többi mozgásnak.

Alan said...

Köszönöm a tippet!