Thursday 23 April 2020

Mindeközben...

Azért az élet megy tovább a vírus mellett is, nyilván. Szóval még az őrület előtt jól bespájzoltam eritritből, mert nevetséges mértékben le volt árazva....szerintem az emberek nem ismerik, és nem veszik elegen, talán ezért. Itt azért még ma is sok ember úgy gondolkodik hogy a cukor az egészségtelen...na de az édesítők!!! Azok maguk a pokol....na mindegy.

Szóval van itthon elég sok, és mitagadás, azért ez időnként tudja bisztergálni a csőröm, pláne hogy alapvetően édesszájú volnék. Szóval nekiálltam a marcipánnak, és tulajdonképpen egész jól sikerült is, annak ellenére, hogy nincsenek márványhengereim, amik között átpasszíroztam volna a masszát. Eritritből főztem szirupot, kis pisztácia aromával, és mandulaliszttel eldolgoztam szépen. Adtam hozzá a szuper ételfestékpasztáimból is...ha már van....
Finom lett!

Nem álltam meg itt, mert imádom a mákot, és a mandulalisztet őrölt mákkal helyettesítettem, és így megalkottam a "mákipánt". Gusztustalanul néz ki, de ez is finom lett! :)

Verus lőtt nekem egy új dinnyét a Lidlben....Ghost melone néven fut, azaz kísértet dinnye....vagy szellem-dinnye. Tényleg elég bizarr a külseje, viszont kifejezetten finom. Mintha a Galia-t és a Piel de sapo dinnyéket keresztezték volna....majd utánanézek, honnan jött...egyszer. :)

4 comments:

Lazac said...

Szuper lett a dobókockád. :):)Ez a qrva sok időm van kategória? :D

Alan said...

Köszi! :) Hát ja, az lenne, de közben az idő önmagában semmit nem ér, h az embernek nincs kanala nekiállni. De van, amikor szívesen elpepecselek ezekkel :)....már ha van rá időm :):):)

Ridita said...

Nagyon jól néz ki! Örülnék a receptnek is. Mennyi a kalóriatartalma?

Alan said...

Köszi! Recept sajnos nincs, mert intuitíve csináltam, nem mértem semmit, hanem érzésre....amúgy mandulaliszt, eritrit, pisztácia aroma, skinny syrup, meg persze mák, darálva....a kalóriatartalma nagyjából annyi, mint a mandulalisztnek, kicsit kevesebb, mert ballasztanyagok nullásak, viszont a tömeget növelik. Ha tippelni kéne, azt mondanám 4-500 kalória/100 gramm, de mondom, ezúttal nem mértem/számoltam ki pontosan.