Monday 13 September 2021

Ötezer

 


2015-ben kezdtem el a Strava programot használni, hogy rögzítsem a biciklivel megtett útjaimat. Kéretlenül is statisztikákat kreál nekem, és egy csomó jó....mármint hasznos felülete van. Segít átlátni, hogy mikor, mennyit megyek, kirajzolódnak a minták, méri a sebességeket, stb. Hülye dolog, de ez még inspirálni is tud, nem is kicsit. 

Például ezért tudom, hogy eddig a 66 km/h volt a maximális sebességem, vagy hogy 103,5 km volt az egyszeri alkalommal megtett leghosszabb utam. Továbbá mikor letarolt az az idióta amerikai turista, akkor is milyen jól jött, hogy le tudtuk követni, hogy merre gurultam oda-vissza az úttesten :-o....(zsebemben volt a telefonom)

Sajnos a 2017-2019 időszak kiesett, mert a baleset miatt nem mertem nyeregbe ülni, meg a biciklim is tönkrement....de most már teljes erővel nyomom...olyannyira, hogy eddig ebben az évben tekertem a legtöbbet, egészen pontosan ma léptem át az ötezredik km-t, ami engem tök nagy megelégedéssel és büszkeséggel tölt el. Ez volt 2021-re a kitűzött célom. 2020-ban ennél kevesebbet mentem, ezért arra gondoltam, legyen ebben az évben legalább ennyi.

Az önkép-zavaros embernél a sok ide-oda billegés közben, amit a kalóriaszámolás, a szénhidrát-csökkentés, a fehérjebevitel, a mikrobiom, a genetika....és a többi dolog közti dilemmák latolgatása között nagyon jól jönnek az olyan biztos pontok, mint pl. a statisztika, ami feketén-fehéren megmutatja, hogy mennyi is az annyi. A teljesítmény az teljesítmény, minden más egyéb dolog mellett. Nem? De! :)

3 comments:

Lazac said...

Hatalmas gratulációm! Nagyon nagy eredmény ez! Hiszen a legtöbb ember egész életében nem teker ennyit! Emelem kalapom! :)

Alan said...

Köszi Lazac! :):)

wallylabarbera said...
This comment has been removed by a blog administrator.