Friday 22 December 2017

Évvége, részeredménnyel


Nálunk is pörög most minden, mindenki lassan itthon van, megy a készülődés ezerrel, készülnek a finomságok, szól a zene, és mindenki rá van hangolódva az Ünnepekre. Közben nyilván nem fogyókúrázunk, ellenben az edzéseinket igyekezzük tartani. Szeptember végén, mikor kezdtük, megkértem V-t, hogy fotózzon le, csakhogy később legyen majd viszonyítani mihez...ha lesz eredmény.  Pár napja poénból lefotózott megint, én meg -bár nem kifejezetten mostanság akartam összehasonlítást végezni- egymás mellé raktam a két képet. És örömmel konstatáltam, hogy látható valami fejlődés, tehát igenis van értelme a dolognak. A program, amit elkezdtem, 20 hónapos, minden hónapban van kis változtatás, hogy ne legyen unalmas. Kíváncsi vagyok, hogy alakul a dolog, mondjuk nyárig bezárólag. Nehéz különben, mert az izmosodás egyben súlynövekedés is, meg körfogatnövekedés is, amit egy valaha komoly túlsúllyal rendelkező embernek nem könnyű megemészteni, de szokás szerint ezt is mentális  tréningnek fogom fel :):)

Fényes tekintettel nézzünk előre az eljövendő évre, kívánom, hogy mindenki lazítson, élvezze az évvégét, és jövő évben teljesüljön minden elképzelés, amit álmodni merünk!

Holnapután Karácsony, nem hiszem hogy addig fogok ide írni, úgyhogy ezennel kívánok minden kedves erre járó olvasónak

NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT, és persze BOLDOG ÚJÉVET!

2 comments:

Lazac said...

Boldog Karácsonyt kívánok az egész családnak! :)

Alan said...

Köszi szépen, mi is Nektek! :):) Puszi