Tuesday 11 June 2024

Június

 Nincs semmi különleges, az élet megy tovább, a kerék forog. Szerintem minden idők legszarabb nyara van eddig, az időjárás szempontjából. Beleértünk a Júniusba, és hat fokok vannak reggel, ami napközben jó esetben felmegy 14-ig. A biciklizés ritka luxusszámba megy. Amióta szétment a hátsókerekem, még nem volt olyan idő, hogy el tudtam volna menni egy hosszabb útra. Itt körözgetek a "ház körül", és általában 20-30 km után haza is jövök, mert hideg szél fúj, és nincs napsütés sem.

Marad a gyúrás, meg a taposás. A gyúrásnál kicsit elidőzök most a felkar-core vonalon, felváltva edzem ezt a két izomcsoportot. Egyik nap felkar, másik nap core. Hétvégén általában van egy nap, amikor semmit nem edzek.

Az evés....hát igen. Délelőtt edzés után proteinturmix....fél háromkor általában egy saláta csirkével, tojással, uborkával, céklával, káposztával.....este két összesütött melegszendvics, és ha "bűnözünk" akkor fagyi, ha nem akkor sárgarépa...

A hétvégéken már nem főzök külön magunknak....fárasztó, macerás, és drága is. Esszük azt, ami van, maximum kecesebbet, mint ami jól esne.

Öregszünk is, az anyagcserénk is lassul, minden sokkal nehezebben megy. Azért okés minden, de azt hiszem a 75 kilós képpel /amire lefogytam magam 2011-ben/ úgy vagyok, mint a lefagyott lejtőn a negyventonnás kamionnal, amin elromlott a fék....vannak dolgok, amiket el kell engedni. Ennyike.

"Amúgy fasza minden" :):)  

1 comment:

Lazac said...

Én láttalak 75 kilósan, nagyon kevés volt az a súly Neked, szerintem. Én is szeretnék néha máshogy enni, egészségesebbeket, de az unokák, akiknek nap mint nap főzök, azokat meg nem ennék. :) Így nekem is marad az, amit főzök...és közben igen, az anyagcsere már a béka segge alatt. :):) De ettől még szép az élet, nem igaz? :) Főleg ilyen cuki unokával, meg szép okos gyerekekkel és egy szuper társsal. ♥♥