Monday 27 August 2018

A nyárról -röviden

A legutóbbi bejegyzésemet azzal kezdtem, hogy egy hónapja írtam utoljára. Ez két hónapja volt. Tény, hogy régebben gyakrabban írtam bejegyzéseket, mint mostanság. Pedig az élet nem unalmas, igaz, bizonyos tekintetben az egészséges(ebb) életmód betartása sokszor az.
Mi történt az elmúlt két hónapban....

Az edzéseim során egyre kellemetlenebb és fájdalmasabb problémáim adódtak a jobb karomban. Csuklótól egész a vállamig bezárólag jelentkezett a probléma, úgyhogy úgy döntöttem, a nyaralás megkezdéséig csak lábra gyúrok és kardiózok. Ekkor még nagyjából két hét volt az indulásig, szóval úgy gondoltam, 6 hét pihenő elég lesz ahhoz, hogy bármi bajom is legyen, rendbejöjjön. Szóval a nyaralás megkezdése előtt két héttel már nem edztem felkarra, vállra, hátra és mellre. Eltekintve az egy hetes all inclusive Bulgáriai resort-tól, tudtam, hogy nem lesz lehetőség a gyúrásra. Nos, a resortban sem volt. Volt ugyan egy edzőterem, de nem volt kedvem/ünk használatba venni. ez egy 5 éves resort, és a promóciós anyagokon csilli-villi új gépek, és kifogástalan padok szerepeltek. A valóság azonban az volt, hogy a gépek fele nincs már meg, a többi meg lepusztult, rozsdás, hiányos. És masszív dohos penésszag is volt a szuterénben...sajnos. Úgyhogy ugrott a gyúrás.

Maga a nyaralás fantasztikus volt. Autóval Írországból lementünk a Fekete tengerig, persze közben megálltunk aludni...Németországban, Csehországban, Romániában...Ott eltöltöttünk egy hetet, és irány vissza Erdélyen át Magyarországra. Itt pár nap után indulás visszafelé, a Brno-Prága-Berlin-Rostock útvonalon. Itt megálltunk Szász-Svájcban túrázn egy kicsit (14 km hegymenet, alig éltünk utána), majd átkompoztunk Svédországba. Onann Malmö-Koppenhága-Hamburg útvonalon, Hollandián át leautóztunk Franciaországba, majd onnan komppal vissza Anglia, és Írország. Őrült nagy kaland volt a srácokkal, közel 10k km-t tettünk meg együtt.

Azonban sajnos a karom egy kicsit sem lett jobb. Első edzésem (mell) után két napig menni alig bírtam, olyan izomlázam volt...és továbbra is fáj a jobb karom. Felkaredzés volt a következő, van olyan gyakorlat, amit sajnos egyáltalán nem tudok elvégezni a karom miatt, de azért a többség ment. Most inkább ugyan a kardió és a diéta a hangsúlyos (a nyaralás alatt felszaladt többletet le kell dolgozni :)), de az edzést is csinálom tovább...ami fáj, azt kihagyom, nincs jobb ötletem.

Gasztronómiailag is érdekes volt a nyaralás...a balkán konyhába nem szerettem bele.....az All-inclusive ellátás baromi veszélyes tud lenni hízás szempontjából, de szerencsére sikerült tartani magam: nem ettem semmi édeset vagy liszteset, vagy semmi olyat, ami nem "érte" meg a benne lévő kalóriákat/szénhidrátokat. Magyarországon sajnos nem tudtam minden eltervezett ételt megenni...tökfőzelék például idén elmaradt...és a sóska is...viszont hazafelé elbűvölt a németeknél tapasztalt nagy választék...hoztam egy csomó (nekem persze) új édesítőt, meg bio-cuccot, kipróbálásra. Nemcsak a választék volt nagyon impresszív, hanem az árak is...minden sokkal olcsóbb mint itt nálunk Írországban...ha lesz érdekes tapasztalat, feltétlen beszámolok róla itt a blogon is.

KÖzben a legkisebb gyerek is elkezdte a középiskolát....őrület, hogy megy az idő...indulnak a hétköznapok, jöhetnek a hosszú kardióedzések, és a diéta...mint rendesen. Csillogó szemekkel nézzünk előre a jövő felé! :) 

No comments: