Wednesday 4 April 2018

5 év

Újabb bizonyság arra, hogy a béemmí nem minden. Féltem megborotválkozni, pedig többen mondták, hogy kéne....de emlékeztem arra, hogy 5 éve, mikor levágtam utoljára a szakállamat, bucifejűnek láttam magam. Az 5 évvel ezelőtti énemhez képest momentán 5 kilóval vagyok nehezebb, mégsem lett bucibb fejem, sőt.

Nyilván az elmúlt évek alatt végzett gyúrás, bringázás, és egyéb sporttevékenység áldásosan hat ezekre a dolgokra, pedig ha csak a súlyból indulnék ki, azt mondhatnám, hogy kövérebb vagyok, mert évi 1 kilót híztam haha.

4 comments:

Lazac said...

Én szakáll nélkül ismertelek meg, úgyhogy nekem a szakállas képek voltak furák :) De szerintem 5 évvel ezelőtt sem voltál bucifejű, meg most sem. :) Egyszer valaki aki 0 kilót fogyott azt mondta nekem, hogy aki kövér volt, az mindig is kövérnek fogja magát látni a tükörben.

Lazac said...

A 0 az 60 akart lenni :)

Verus said...

Egyetertek Lazaccal! 💝

Alan said...

:):) Köszi :):).....hát igen, tény hogy fejben dőlnek el a dolgok...mindenféle értelemben..