Monday 4 March 2019

Vissza a ketóhoz

A március is eljött, és nem sokat írtam ide....mondjuk az elmúlt napokban nagyon sokminden olyan történt, ami igénybe vesz, ettől függetlenül azért mégiscsak egy hónap. Szóval a ketót abbahagytam, miután megtette a dolgát. Hat hét alatt durván 12 kilót dobtam le, ami ugyebár nagyjából az elsődleges célom volt. Viszont a következő héten, amellett, hogy továbbra is alacsony kalóriabevitellel éltem (napi 1600 körül), és továbbra is ment a 2-2,5 óra napi kardió...nos, így is az egy hét alatt majdnem másfél kilót híztam. Az egyetlen különbség az ezt megelőző hetekhez képest csak a bevitt szlnhidrát mennyisége volt. Az addigi átlag napi max 25 gr. után ezen a héten 125 gr.volt a napi CH bevitel. Ezt nem sikerült azóta sem megértenem, hiszen az összes szám abba az irányba mutat, hogy fogynom kellett volna és nem hízni.

Tényleg a szénhidrát lehet a ludas?

Summa Summarum, úgy döntöttem, akkor inkább visszatérek a ketóhoz még egy ideig, megpróbálom tovább csinálni, végülis elég jól bevált. És pár nap elteltével vissza is tért a fogyós trend, szóval azt hiszem jó döntés volt. Problémás tüneteim nincsenek, tolom a 3 liter folyadékot, eszem a vitaminjaim....sőt tegnap még alkottam is egy ketós csokissütit, ami extra finom lett, és csak 4 gramm CH volt benne egy szeletben. Igaz, 300 kalória :D:D:D Dehát csodák nincsenek, mint tudjuk.

Fiús hétvége volt, a lányok kiruccantak Párizsba, city-breakre, úgyhogy horrorfilmeket néztünk egész hétvégén :D...na jó, nem végig, de majdnem. Közben leesett a hó is, udén először...mikor ha nem márciusban. De most nem annyi, mint tavaly ilyenkor, éppencsak havasak-jegesek az utak....  

recept: Crust: 150 gr mandulaliszt, 60 gr kakaópor, édesítő (20 bogyónyi szódium-ciklamát (lidl)), 83 gr sótlan vaj, kicsi vanília. A vajat kicsit megolvasztottam, így kevertem össze őket.
Krém: 200gr philadelphia sajtkrém, 60 gr olvasztott étcsoki 81%, 100 gr édesítő (eritrit néygszeres édességű, ledarálva porrá)...ehhez még raktam kis skinny syrup-ot, peanut butter cupcake ízűt, de gondolom ezt lehet mással is helyettesíteni, valami aroma, vagy bármi....ennyi.

3 comments:

Lazac said...

A lányok szuper helyeken járnak! :)
Mi az a skinny syrup? *tudatlan hal*
A tortád nagyon jól néz ki, megcsinálom én is alkalomadtán :)

Alan said...

Köszi :)...a Skinny Syrup az ilyen koktélbigyó, itt lehet kapni, egy folyadék, ami édes, és van valamilyen íze, van a salted dark chocolate espresso-tól kezdve a mentolos csokin át a kókuszig mindenféle....éshát nullkalóriás mind...egy löttyintés a koktélba/vagy nálam a kajába, és megbolondítja az ízét....pl a natúr sovány túró a fehér csoki ízűvel isteni....

Lazac said...

Aham, itt is van ilyen a Monininak, nekem van vaníliás és mogyorós, édesítős :):) Akkor majd bevetem az egyiket íznek, köszi. :)