Wednesday 30 January 2019

3 hét mérlege

Túl vagyok 3 hétnyi ketón. Összességében véve 7,8 kg ment le, úgyhogy nincs egy szavam sem. Az egy másik kérdés, hogy elkaptam valami vírust, és elég szarul vagyok. Próbáltam kardiózni legalább, de pl. ma le kellett szállnom a bringáról, mert úgy éreztem, le fogok szédülni. Tegnap simán végig tudtam csinálni egy 45 percest bringát meg egy 60 perces HIIT programot az elliptikus traineren...tegnap valahogy jobb volt, ma úgy látszik, nem fog menni. A ketóval lehetségesen együtt járó mellékkörülmények elviselhetők. 

A három hét alatt átlagosan 1919 kalóriát ettem naponta, 21,2 gramm szénhidrátot, és átlagosan 1525 kalóriányit égettem el extramozgással.

Fájogat a fejem kicsit, néha a gyomrom sem az igazi, de ugye figyelek a víz- és a rostbevitelre, szóval nem aggódom. Nem tudom még pontosan meddig viszem tovább, nyilván nem akarom túl sokáig, szerintem még 1-2 hét, aztán visszaváltok a normál kalóriaszámolós diétára.

Érdekesség, hogy leesett az első hó itt nálunk, persze már olvad, de azért nagyon szép még a táj. 

2 comments:

Lazac said...

Ez nagyon jó eredmény! Azta!!!
Itt folyamatosan esik valami sz*r az égből.:):) Napközben olvad, latyak, éjjel lefagy, reggelre koripálya. :) Nem baj, legalább dolgoznak a combizmok is munkába menet :D

Alan said...

Köszi Lazac! Akkor csak óvatosan :)